Friday 1 July 2011

I miss him*/;'(

K, todaaaaaaay wakeup & check phone;'( But taaak ada satu text or call;'( Sediiiih? Yeaaaaah sangat;'( Hmm, rasa taak semangat nak jalani hari niy dengan senyuman. Serious;'( Hmm, actually bukaaan salah dia juga. Yeaaaah lagy pun daddy dia bliiik keja late kod. Thats why dia tak text lgy;'( But semalam aku dah tidur actually. After mandi aku tertidur then kejap kejap bangun check phone but still tak ada apa pun. Theeen around pukul 9 dia call guna phone rumaaaah. Yeah sumpah bila dengar suara dia aku rasa macam dia ada jeh sebelah aku. Sumpah. After dia call aku nanges theeeen termenung yeaaaah lastly aku sambung tiduuuur. Hm aku palinggg suka dia cakap * nanty daddy baliiik pa text tauu, mama sabar tau. Mama kuatkan sayangs? * Yeaaaaaah teringat semua apa tauuu dia cakap. K, sedih;'( Dia ada cakap dia pergy futsal todaay. Oh hope dia ingat semua peeesan aku. Hope so. Btw takecare sayangs. Yeah seriously I MISS YOU MORE MORE MORE & MORE! Takecare again, iloveyouuuuuuuu;')

P/s ; sayanggggggggg dah dapat phone teeeext K? Hmm, i miss you. Sumpaaaah! Yeaah if rinduuuuu call tau. Loveyouuuuuuubaby;-)

No comments:

Post a Comment