Saturday 2 July 2011

Cinta tak kira usia, iloveyou baby;-)

K, serious first time aku dapat cinta yang penuuuuh dengan pengorbanan. Serious, tak sangka dia buat macam tuh hanya sebab nak aku. K, sumpah terharuuuuuuuuuuuuuuuuuu!;'( Actually, aku tak pernah minta orang yang perfect untuk hadir dalam hidup aku but bila aku dah temui and dapat aku rasa bersyukur. K, eveeeeeeeeeen 3bulaaaaaaan aku baru tahu usia sebenar dia but serious aku caaaaaakap aku tak ada rasa kecewaaa. oh kenapa? Sebab sebab yang dia berikan cukup bermakna untuk aku accept. Serious, he loook so matured & serious aku still hormat dia seperty aku hormat dia sebelum niy. Sayangs cinta aku terhadap dia sumpah takkan pernah berubah. And makin bertambaaaah! He always make me smile & never make me disappointed. Aku buuuukan jenis bila dah dapat tahu sesuatu benda niy terooooooooooooooooos nak lepaskan;'( Sumpah takkan lepaskan dia. Seriousssssssssss! Takkan lepaskan tauuuu! If perkara yang selama niy dia sorooook and bersebab yang kukuh serious aku accept;-) Dia still baby aku untill my last breath tauuu. Hihi, yeaaaaaaaah please jangan pernah minta lepaskan you sayangs, Yeah even i dah tahu thats all & dah dengar penjelasan you sumpah i accept. I happy sebab tahu thats all. You! i tak pernah salah kan you dalam hal niy.I tahu you buat bersebab. I hargai sebab yang you bagy. thanks baby, i sayangs you lebih dari segalanya. Thanks a loooooooooooooot k? I love you baby! Cinta bukan mengikut usia kan sayangs? Mcam you cakap lha kan? You, jangan pernah anggap i akan berubah tauu, I takkan berubah, I accept you. Always sayangs, You mana boleh keluar dalam haty i. Duduk diam diam tauu. Semalam, k sumpah i sediiih sebab you dapat tahu i tahu thats all. Bila you suruh i lepaskan you. Yaallah sumpah beratnyaaa haty i niy;'( K, i taknak;( Banyak kali you cakap lepaskan you sebab you dah typu i. But i still taaaaknak. i hargaiiii gila sebab yang you bagy;( I tak pernah dapat boy macam you;'( I sayangs sangat dekaat you. Susah nak cari boy macam you. You selalu honest dengan i even membuatkan i jealous;'( Sumpah oh, kadang kadang i nanges i macam terlampau terhutang budi dengan you sayangs;'( I taknak tauuu hilang you. But i suka cara you if you imchat dengan girl bila you cakap dekat i mesty you cakap * mama jealous yeah sayangs? Papa stop tau demi awak! K, sumpah terharuuuuuuuuuu. Hihi, yeaah i tahu you niy friendly. I tak pernah pun rasa nak salah kan you. Siket pun i tak pernah anggap you menggatal tauu. Sebab semua imchaaat you i baca. Hahaha you selalu tinggalkan imchat yang you chat tuh kan? Yeaaaaaaaah suka " honest " you tuh;-) Buat kan i always percaya you tauuuu. Heeee, yeah btw i just nak you tahu whatever happens i always love you & never stop loving you baby. I really really love you. Please don't leave me kay? Yeah i always ingat janjy you tuh tauuu. Oh janjy apa? yeah you janjy dengan I. Nak belajar sama sama theeeeeeeeen kawen. yayyayy, hihi cita cita palinggggg tinggi tuh tauuuu. kyte belajar betul betul tau? Nanty kaweeen you janjy kan kan nak kawen atas taseeek? yayyayy, I sukaaaaaaaaaaa;-) Dah hopingggggggggggggggggg sangat. Hihi Insyaallah untill forever kyte still together. I sayanggggggggg you gilaaa niy, hahaha i tulis niy pun sengeh sengeh tady nanges;'( Now tersenyuuuuum. Oh suka ayat niy * mama degil. Hihi dah pandai melawan kan saya? oh weeeeeelll. hihi bweeek;p Sukaaaaaaa manja dengan you. Bila i manja dengan kan kan awwwwww you more manja lagy tauuu. Hihi, nakal;p Oh btw I NAK YOU TAHU I TAKKAN LEPASKAN YOU TAU, YEAH CINTA TAK KIRA USIA KAN KAN? YOU STILL IN MY HEART! AND SERIOUSLY I TETAP HORMAT YOU TAU. HIHI ILOVEYOUMORE BABY;-) YOU'RE MY EVERYTHING!

No comments:

Post a Comment