Saturday 25 June 2011

SITI NUR AIEN ;-)


Awwww, my deaaaaaaaaaaaaaaaaaar. Petsys, fuyooo awak terbaiiiiiioook!

Yeah, hihi actually dah buat jugak tauuu post about kakak aku si kechik molek comel lote niy. Hihi, ewaaaaaaah. Ohh nakal kan? Cerita about saya dekat blog awak kan? Haa meh sini meh saya ceritaa about awak meh;-) Awww, okay si kechik niy seorangg yang sangat penyayang tauu. Seriously, bila wtw, otp or texting mesty ada jeh tauuu perkataan * sayangs. Hihi, comel je tauuu ayat tuh. Bila aku down dia semangat aku tauu bila dia down aku pulak bagy dia semngat tauu. Okay start jadi siblings 19NOV hihi sweeeeet date tuh. Eceeeh, eh awak bila kyte nak dating lagy? Dah lama tak kissing & hug. Fuyooo rindu gilooo. Hihi awak awak, today saya ask cerita about superman saya & mengadu saya rinduuuu dia sangat kan? then awak bagy saya semangat. Awww terharu tauu. Okay kenyataan awak paling terbaik petsys yang saya ada tauu. Hihi, awak awak jealous yeah if saya call orang lain kakak? Alolololo sayang jugak awak dekat saya kan? Awak! Jangan risau lha, saya selalu ingat awak lha sayangs. Sayangs saya dekat awak tak akan pernah pudar tauuu. Hihi sweet tak ayat saya? Hihi joke joke. Btw dont worry kay? I just have you jeh sys. Tak kan cari sys lain tauuu. Yeah, nah nak tahu kan? Meeeh, I really really love you so much and much!

MUHD ADY DZULQIFFLY ; CEPAT BALIIIIIIIK MAMA RINDU. HAHAHA, I LOVE YOU UNTIL MY LAST BREATH. HIHI, tiba tiba . Hihi;-)

No comments:

Post a Comment