Friday 24 June 2011

awak, ingat pesan saya tau;-)

Yeaaaaaah, hihi. Okay today my husband tidur sch & Besok pergy desa. Yeah mandi, alaaaaaa risau. Tapy mesty dia ingat pesan aku. Hihi yeaaaaaaaaah. Jangan menggatal, curang, tengok girl & semua. Hahaha, yeaaaaaaaaaaaaaah itu paling membuatkan aku jealous tau. Hihi, yeah yeah mandi jangan nak gedik pakai boxer tau sayangs? Cubiiiiiiiiit nanty! Nanty girl tengok;( Alaaa mana boleh ohh -.- Dia aku punya, hahahaha. Ceeeeeeeh, eh eh ingat tau semua pesan saya. Wooooot, awak cakap dekat saya jangan curang kan? Yeah baby, saya tak curang un tauuuu. Don't worry my dear. Awak tuh jangan nak curang bagai. tak suka, tahu tuh kan? Yeaaaaaah kyte sama sama dah promise kan? Hihi yeah, K last word ; ingat pesan mama tau, kbaiiiiiii Iloveyou so much sayangs ♥

No comments:

Post a Comment