Saturday 11 June 2011

Fuyooooooooooo ADY masak (;

Yeah start becerita. Hihi tady tengah texting dari tengah hari tauuuu tak stop until malam tau. Hihi, then tiba tiba dia cakap buat apa? Aku cakap lha dalam toilet nak mandy then dia cakap kan mandi dulu. then aku macam degil nak text juga, hihi biasa lha dyra memang macamtuh tauuu. Okay then dia tak reply. After mandi aku call dia tak angkat angkat aku risau lha kan. Yelah, dia duduk rumah sorang family dia semua pergy johor. So risau di haty mendadak naik tau. Then call call dia angkat akhirnyaa. Aku cakap hello then dia cakap yeah sayangs? Then talk talk talk dia cakap dia tengah masak. Fuyooooooooooo, then dia suruh aku masak kan untuk dia. Waaaaaaaaah, dyra pandai ke awak masak? Yeah persoalannya. Heeee, then cakap cakap gelak gelak. Hahaha bila dia cakap dia masak membuatkan aku woooooooooooow serious ke doh, aku tahu masak air jeh, Masak tuh tahu lha juga but tak sehebat masakan mama tauu. Sumpah, sedap woooooooooo. Hihi, okay nanty bila kawen ADY AWAK TOLONG MASAKAN UNTUK DYRA TAU. HIHI BERBANGGA TAU DAPAT AWAK. Awwwwwwwww, awak terbaiiiiiiiiiiiiiokkkkkkkkkk!

No comments:

Post a Comment