Saturday 11 June 2011

♥ Awwwwwwwwwwwwwwwwww ♥

Atotototototo comelnyaaaaaaaaaaaaaa dia;-)

Hahaha kenapa dyra letak pic baby niy? Nak keh? Hahaha, okay dengar ini ceritaaaaaaa=)


Oh hi guys, comel kan baby tuh? Nak baby macam dia oh mata mengoda tauuu. Hihi dia comel giloo kan? macam seorang budak niy lha bila aku call kan kan paling aku suka dengar suara dia baru bangun tidur. Omg! comel gilooooooooooooooo. tengok baby niy comel kan kan? Tapy lagy comel tau suara si dia niy. Hahahaha, bila dengar suara dia mesty aku rasa nak ketawa habis sebab ntah lha weh comell! Hahaha, tergoda tauuuuu. Heee, lagy satu awww nak cerita angan angan dyra niy. Heee tengok baby niy, tuh anak dyra. Hahahahahaha ada cita cita tinggi niy nak baby secomel tuh. Hihi, boleh dikatakan semua baby yang comel dyra punya. Hahahaha, pandai berkata kata yea dyra. Hahaha, yeah mesty semua orang nak macamtuh kan kan? Macam tuh juga saya. Awwwwwww, nak baby yang dengar cakap & kuat bebel macam aku. Hahaha best tau melayan. Sukanyaaaaaaaaa, okay doakan tau supaya dyra dapat baby macamtuh. Yeah amin, cerita tak panjang. Heee tak sabar nak tulis new post. Kboiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii;-)

No comments:

Post a Comment