Tuesday 28 June 2011

Skype-ing with him ♥

Yeaaaaaaaah, baliiiik sch campaaak beg, tukar baju & teros onnline. Actually onnline mesty lha sebab nya nak tengok si dia. Eceeeh, awww tengooooook! Dia Onnlineee, yeeeess! Hihi, theeeeeeen terus tulis dekat status * Tag nama dia ( Ady Apple, i miss yiou;'( Awww dia reply, i miss you too sayangs. -) Woooot, theeen dia teros Im. hihi, K nak tahu juga apa kyteorang cerita dalam imchat? Hihi, bweeeeeeeeeeek kejar dyra dulu meeh meeh. Haha if dapat baru cerita, bweek bweek. Hihi, yeaaah chat chat chat chat theeen dia cakap SKYPE, K, kyteorang onn skype & First, mesty lha aku tak sabar nak tengooook muka dia tuh kan kan. Hihi theeen, buat lha video call. Yeaaah, dia angkat. Sumpah! Dah lama tak meeeeet then bila skype & tengok facee dia rasa rindu tahap dewe! K, tuh kenyataan tauu. Awww, Hihi theeeeen. kyteorang bergurau manja & aku buat muka mula lha dia cakap aku cantik. Hahaha, apa lha nak kena cubit kuat laki aku sorang niy. Oh, kenyataan aku tak selawa orang lain. Seriously. K, paling aku suka dia cakap niy :-)

--> Papa sayangs mama,
--> Cinta sayangs,
--> Kasih sayangs,
--> Kau tahu aku cinta kau sangat dalam dalam dalam sedalam penuh hati aku ngek !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
--> Aku ada kau sorang jeh sayangs, aku nak jaga kau faham!
--> Itu lha MY DEGIL,
--> Last word : Bye , iloveyou , jaga diri sayangs ;-) papa sayangs mama ;-)

Hihi, yeaaaaaaaaah the end. yayy tepuk tangan. Hihi, eh eh nak tahu? K, dyra mula nak mengadu manja niy. Heee, Todaaaaaaay tak text;'( Hihi, but now daaah text. Means aku kan kan todaay setengah hari tak text. K, sediiiih sebab rindu habis;( Hmm, actually daddy dia pinjam phone bawak pergy keje so kena tunggu daddy dia baliiiik baru text tauu. Eeee, DADDY NIY NAK KENA CUBIT KUAT NIY. Ehhhh, ceeeh dyra dah mula call DADDY nampak. K, nak kaweeeeeeeeeeeeeeen jugak. Hahaha, gatai kan! Cubit dyra nanty. Hihi, bweeeeeeeek;P serious oh rinduuuuu giloo. K, theeen pukul O8.27p.m kan kan. Awww he text me & said ; yangg ;-) hihi theeeeeeeen now texting until lembam tau dyra. Hahaha, bweek dah terubat tauuuu rindu. Heee, eh lupa time skype tady sumpah bila tengok face memang rindu rindu rindu & terus rindu habis. Hahaha, suka tengok dia buat muka. Eeeeeh, ramai cakap kan bila dia buat muka sama macam aku. Adakah itu betul? k, sila tekan yess & Hantar ke 999. Terima kasih. hahaha, Eh eh later cerita lagy lha tauuuuu? yeah next post nanty mesty cerita lagy best. layan tauuuu, oh lupa. Bloggggggggggggger. My baby iloveyousomuch! thanks sebab dengar dyra bebel lagy. Awww sayanggggggggggggggggggg awooooook! terbaiiiiiiiiok, muah <3

P/s ; Oh my dear, i really really love you. Yeah even sekejap tak text pun I tak boleh tenang tau. k, honest memang rindu sangat. Thanks for todaaaaaaaay. Im so happy, awwww i love you untill the end sayangs. Naaaaaaaaaaaah, muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuah

No comments:

Post a Comment