Friday 10 June 2011

Semakin berputik ♥ ♥ ♥

Ada title post yang bawah niy aku ada cakap dia berubah kankan? Okay dyra mula nak cerita ;-)

Sebenarnya dalam bayangan bagi aku dia berubah but act dia tak pernah berubah. Kenapa dia jadi macmtuh? Aku semakin yakin besebab sangat sangat. Its okay, aku kena kuat and try cari jalan keluar & settle kan cara baik. Insyaallah akan berbaik juga, dia seorang yang pemaaf, baik haty, periang, lembot haty, tak suka amek keputusan melulu, always think positive and yeah macam macam lagy. But but, kuat jealous ke dia? Omg! yeah dia kuat jealous sangat. Heee itu yang membuatkan aku suka sebabnyaaaa? Mesty lha ohh, dapat rasa sayangsnyaaa dia dekat aku. Suka dia lafazkan perkataan cinta sayangs rindu kan aku. Sumpah haty berbunga bunga. Okay now dia nafas aku tauu. if dia pergy bermakna nafas aku turut tehenty. Okay in loves pelbagai pengorbanan pasty akan ada. Dengan melakukan satu pengorbanan tuh itu membuatkan kyte selalu & always terfikir betapa besarnya cinta yang dia curah kan. Okay, cinta tuh kata orang buta? Yeah memang betol but bila dah masuk dalam cinta niy korang akan rasa macam mana bahagia nya bila bercinta and macam macam akan kyte rasa suka & duka. Yang suka, simpan and always ingat until forever & buat itu satu memory yang palingggggg indah yang tak pernah kyte rasakan sebelum niy. Yang duka? Okay yang duka anggaplah semua itu satu pengajaran yang boleh kyte pelajari dari bawah. Sumpah aku cakap, bila aku merasakan cinta baru niy dengan dia sumpah bahagia nyaaa aku rasa. Thanks for everything sayangs. Sumpah i don't want lose youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. Yeah i really love you so much

No comments:

Post a Comment