Monday 27 June 2011

K, terima kasiiiiih;-(

Tooooooooday, dekai sch sumpah rasa baaad sangat theeen, aku pura pura happy aku bebel cerita macam macam dengan mmbe mmbe aku. Yeaaaaaah aku ketawa kan kan? But haty? Hmm tak tenang, aku cakap dekat nanie. * Weeeh, aku rasa berat if tak text boyf aku. Haih, yaallah beratnyaaaa haty;( SUMPAH SEDIIIIH. K, theeen he text me and said * pa dah balik. Then aku cakap * Eh dah dapat phone? Then dia cakap * Ouh niy Gf diye. ( Sumpah, haty aku sakeeeet & teros menanges ) But aku releks dulu. Aku cakap, haaa? serious? Then dia cakap. * Yeap . niy dyra tuh kan? Then aku cakap * Tak! suruh ady lepaskan aku and bai. ( sumpah beraaaaat aku nak ungkapkan perkataan lepaskan. But aku tak tahu why dugaan yang datang semuanyaa buat hary hary aku tak pernah ceriaaa. K, terasa habis -.- Then he call me, and teros said * sayanggggggg, paa dah balik. k mayb dia tak tahu thats all. Then aku cakap * Hm oh, K lha bai. Then dia call lagy lagy lagy & lagy but aku tak angkat. Sejujur haty aku yang ikhlas niy. Aku nak angkat buuut haty aku kecewa. Seperti aku menghempas pasu kuat kuat atas lantai. Sumpaah takkan ada ubatnyaa. K, aku nanges;'( Aku tak tahu kenapa setiap kali aku bernafas aku rasa sayangs aku dekat dia makin kuat tapy tak sangka semuanya akan jadi macam niy. Aku jenis tak banyak cakap if orang dah curang. Sebab itu haty dia, aku sayangs dia so aku kena rele;( K, sumpah aku susah nak relekan but terpaksa and terpaksa berpura. Last word for you my dear;(

Thanks for everything, sumpah i tak pernah jumpa boy sebaik & sehebat you. You cinta pertama & terakhir i. Thanks untuk semua niy, i hargai. Even baru 3bulan 9hary i bersama you but sumpah i rasa macam dah 30 tahun hidup dengan you. Banyak pengorbanan yang you limpahkan dekat I. You always buat i tak pernah henty ketawa. you always buat i tak ernah rasa jemu untuk setiap hary tersenyum. Yeah lepas niy tak deh siapa lagy yan boleh ceriakan hari hari I. I tak tahu kyte dah B ke belum. But i minta dari you jaga gf you baik baik yeah sayangs? Jangan curang lagy K? Yeah in loves memang banyak dugaan but i yakin you boleh temoh seua tuh dengan kuat. You kan pernah jadi superman dalam haty I yeah mesty you juga akan jadi wira paling terhebat dalam haty Gf you. Btw, i just nak you tahu I sayangkan you ikhlas. I tak pernah merungut hidup dengan you. Yeah i tak boleh hidup tanpa you but i kena belajar hidup tanpa you. I tahu sukar untuk diri i accept thats all but i kena belajar. Yeah;( Susaaaaaaaah berat! I benci hidup i! I penaaaat setiap hary i bernafas mesty ada yang tak kena. Kenapa mesty i bernafas dengan berlakunya semua niy? Sumpah berat. Even jadi macam niy i pulak rasa nak pujuk you. I nak tanya apa salah i sampai you buat macam niy? I penat;'( I dah sayangs you. Sampai haty you. Jaga diri sayangs, thanks sebab sudi terima i dalam hidup you. Thanks ebab sudi jadi peneman hidup i even 3bulan 9hari. Thanks sebab sudi layan karenah i. Thanks sebab tak pernah rasa penat layan i bebel. thanks sebab you tak pernah rasa jemu buat i sentiasa ketawa. Thanks for everything. Jaga diri, i'llmissyouuuuuuuuuu! Last word for you, I still love you. I janjy takkan pernah muncul lagy dalam hidup you. terima kasih, i hargai semuanyaaa;'(

No comments:

Post a Comment